Tuesday, June 24, 2008

Ekologisk festival!

Jag har blivit ombedd att tipsa om en ekologisk festival som äger rum i Skåne den 1 - 3 augusti (i Veberöd utanför Lund) och det gör jag såklart gärna. Du kan läsa mer om den på Mossagårdens hemsida

Förutom alla artister (såsom Louise Hoffsten, Daniel Lemma, Tomas DiLeva, Peter Wahlbeck) kommer även hantverkare och utställare finnas på plats på Mossagårdens festivalområde. Kända kockar har också bjudits in för att laga till välsmakande och nyttiga läckerheter. Den gemensamma nämnaren för alla som medverkar på festivalen är de ekologiska värderingarna.

Visst låter det trevligt? Jag är antagligen i Skåne den helgen, så jag tittar nog förbi ett tag!

1 comment:

OttoPippi said...

Det låter super!! Jag blir jättesugen på att åka på eko-festival!!! Är faktiskt barnledig då också och har min kusin i Malmö så man vet aldrig...

Nu har jag (äntligen) antagit din utmaning! Beviset ligger på min blogg! :-)

Vi syns i eftermiddag antar jag :-)